Tramwaje wodne w Polsce Rozkład i cennik Gdzie jest "GENERAŁ"? Taxi wodne Trasa Kontakt

Rezerwacje on-line

Polub nas na "Fejsie", a pomożesz nam działać jeszcze lepiej !!!

Szanowni Państwo, w 2017 r. czynna jest jedynie linia S3 (Krynica Morska - Tolkmicko - Krynica Morska) !!!

Aktualności
17.08.2017
Uruchamiamy "taxi wodne" !!!
Płyń z nami 60 km/h !!!

Szanowni Państwo

Od czwartku 17 sierpnia uruchomiliśmy szybkie "taxi wodne", obsługujące porty i przystanie Zalewu Wiślanego !!!

Jest to szybki RIB z wbudowanym silnikiem diesla Volvo-Penta KAD300 o mocy 285 KM, jedyna na Zalewie jednostka zawodowa tego typu służąca do przewozu pasażerów, zgodnie z przepisami prowadzona przez zawodowego kapitana klasy "A".

Oferuje niespotykany w tej kategorii jednostek komfort (była wykonana na specjalne zamówienie jako łódź łącznikowa dla pasażerów luksusowego superjachtu), zaś doskonały silnik zapewnia jej fantastyczne osiągi.

Szczegóły znajdą Państwo tutaj: Taxi wodne

16.08.2017
Na poniedziałek polecamy Państwu bardzo atrakcyjną i unikalną propozycję !!!

Szanowni Państwo

W poniedziałek 21 sierpnia, tak jak co tydzień gdy muzeum we Fromborku jest zamknięte, zapraszamy na zwiedzanie Kadyn i Tolkmicka z przewodnikiem i przejazdem specjalnym autokarem !!!

Koszt przy rezerwacji przez internet: bilet na statek i autokar wraz ze zwiedzaniem (czyli przewodnik i transport) to wydatek 45 PLN. No i (niestety) na statku opłata pasażerska Urzędu Morskiego...

Wypływamy o 10:15, jesteśmy w Tolkmicku ok. 10:50 zaś powrót statkiem z Tolkmicka jest o 17:00 (w Krynicy ok. 17:35), zaś w tym czasie mają Państwo fascynujące 3,5 godziny zwiedzania i trochę wolnego czasu w cudownie sennej atmosferze ślicznego miasteczka.

Zapraszamy do korzystania !!!

Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta

23.06.2017
Nowe atrakcje na wakacje !!!

Zapraszamy na wycieczki do Fromborka, do Kadyn i Tolkmicka oraz do Elbląga !!!

Szanowni Państwo

W sezonie letnim 2017, tj. od 24 czerwca do 3 września, proponujemy zupełnie nowe propozycje spędzenia czasu - a jest tego trochę.

1. FROMBORK: tradycyjnie Frombork, codziennie w dwóch terminach:
- 10:15 (we Fromborku ok. 11:15) oraz
- 11:45 (we Fromborku ok. 12:45)

Codziennie za wyjątkiem poniedziałków (w poniedziałki muzeum jest nieczynne).

Szczegółowy harmonogram znajdą Państwo tutaj: Frombork

2. Kadyny i Tolkmicko: coś zupełnie nowego (i atrakcyjnego): zwiedzanie Kadyn i Tolkmicka z przewodnikiem (przejazd specjalnym autokarem, tylko w poniedziałki !!!) lub bez przewodnika (codziennie za wyjątkiem poniedziałków, przejazdy autobusami rejsowymi linii TOLKO, "wspólny bilet").

Szczegółowy harmonogram znajdą Państwo tutaj: Kadyny i Tolkmicko

3. Elbląg, Kadyny i Tolkmicko: dla samodzielnych: za jednym razem zwiedzanie Elbląga (4 godziny) oraz Kadyn i Tolkmicka (po półtorej godziny) - codziennie za wyjątkiem poniedziałków, przejazdy autobusami rejsowymi linii TOLKO, "wspólny bilet".
Szczegółowy harmonogram znajdą Państwo tutaj: Elbląg/Kadyny/Tolkmicko

4. Elbląg: długi wyjazd na zwiedzanie Elbląga (7 godzin w Elblągu!!!) - codziennie za wyjątkiem poniedziałków, przejazdy autobusami rejsowymi linii TOLKO, "wspólny bilet".
Szczegółowy harmonogram znajdą Państwo tutaj: Elbląg

Serdecznie zapraszamy.

Istnieje możliwość dokonywania rezerwacji on-line lub przez kontakt z infolinią: 510 96-27-25 w godz. 08:00 - 19:00.

Uwaga: ceny biletów nie zawierają opłaty pasażerskiej wprowadzonej w tym roku przez Urząd Morski (w zaokrągleniu 1 PLN od osoby bez względu na wiek etc. za każde wejście lub zejście ze statku w każdym porcie - opłata ta jest wyszczególniona na potwierdzeniu z kasy fiskalnej jako osobna pozycja).

Z poważaniem
/-/ Biuro Obsługi Klienta

30.06.2016  
UWAGA: prosimy nie mylić statków !!!

Szanowni Państwo

Ze względu na liczne telefony, wynikające z reklamowania się innego statku jako "tramwaj wodny", prosimy Państwa o zwracanie uwagi na nazwę naszej jednostki ("GENERAŁ KUTRZEBA") oraz specjalne oznakowanie na naszym statku i na przystankach:

Bardzo prosimy nie pomylić jednostki.

Jednocześnie - w związku z licznymi telefonami od zdziwionych Państwa, co jest spowodowane najwidoczniej jakimiś niesamowitymi wiadomościami - uprzejmie informujemy że:
a) nasz statek wozi Państwa przez Zalew od czterech sezonów i zamierzamy robić to dalej;
b) pływa regularnie według rozkładu rejsów, nawet - co się czasem jednak zdarza - "na pusto" (staramy się utrzymywać rozkład co do minuty i raczej nam to przez te wszystkie lata wychodziło);
c) nie zatonął, nie zepsuł się, nie napadli go somalijscy piraci, jest odporny na pogodę (co wielokrotnie udowadniał pasażerom), nie popłynął przez pomyłkę do Kaliningradu etc.;
d) nigdy nie zdarzyło nam się zostawić naszych gości po drugiej stronie samym sobie;
e) można z nami porozumieć się po angielsku, niemiecku, rosyjsku i (un peu) po francusku. Odruchowo posługujemy się również literacką polszczyzną;
f) staramy się jak możemy, żeby rejs z nami nie był dla Państwa "niezapomnianym przeżyciem", wspominanym w gronie przyjaciół przy kominku w długie zimowe wieczory na równi z zimową wyprawą w Himalaje czy wizytą w Urzędzie Skarbowym, bo traktujemy Państwa i swój zawód poważnie - naszym zadaniem jest sprawnie dopłynąć z Państwem do celu i jakiekolwiek nieprzewidziane "atrakcje" są niemile widziane. Tak więc prosimy o wybaczenie, ale robimy co można żeby "było nudno" - i tak ma być;
g) zadaniem statku i załogi jest pływać według rozkładu, a zgodnie z nim przypływamy 7 do 10 minut przed rozkładowym odejściem - tak więc nie ma nic dziwnego w tym, że statek nie stoi w porcie już pół godziny wcześniej - jeżeli statek stoi przy nabrzeżu w czasie gdy powinien zgodnie z rozkładem płynąć, to dopiero może znaczyć, że coś jest nie tak;
h) w sprawie wszystkich ewentualnych wątpliwości wynikających z zasłyszanych wieści, prosimy o kontakt z infolinią: prawdopodobnie mamy nieco lepszą wiedzę o tym co się dzieje na naszym statku...


Do zobaczenia w porcie !!!

Z poważaniem
/-/ Biuro Obsługi Klienta